JUALAN SYAWAL MEMORY FOAM DAG



Meskipun mendapat sambutan hangat antara penggemar bantal, ramai juga musykil bagaimana bantal yang diperbuat daripada material memory foam ini sangat laku dan juga dijual pada harga pasaran yang lebih mahal berbanding bantal biasa yang lain seperti poliester dan mikrofiber.
Seperti bantal memory foam Malaysia ini yang merupakan keluaran DAG iaitu Memory Foam dan juga Diamond – dimana baru sahaja diperkenalkan pada awal tahun 2019. Jadi apa yang best sangat dengan bantal ini ya?
Memory foam mempunyai banyak kelebihan yang ramai tidak tahu, tambahan pula keselesaan bantal yang diperbuat daripada material ini juga sangat selesa terutama sekali untuk golongan orang tua dan juga ibu mengandung.
Menghalang leher anda daripada kedudukan tidak selesa – Reka bentuk bantal memory foam ini akan menghalang leher anda daripada kedudukan yang tidak selesa seperti yang kita sering rasa pada bantal-bantal lain. Kerana itu, bantal ini amat sesuai dibawa ketika melancong dan sebagainya. Terutama buat mereka yang sukar untuk tidur di persekitaran baru.
Memastikan tulang belakang selari- Bukan sahaja ia menghalang leher anda pada kedudukan tidak selesa, ia juga memastikan tulang belakang anda selari.
Mengikut bentuk kepala kita di saat kita membenamkan kepala – Bantal material memory foam akan terbentuk berdasarkan pada kepala.
Bantal memory foam Malaysia boleh didapati pada apa-apa saiz dan juga bentuk.
DAG mengadakan promo syawal sehingga 3 Julai Rabu ini untuk kedua produk memory foam kami iaitu Memory Foam dan juga Diamond. Dapatkan sekarang!

Comments

Popular posts from this blog

TUTORIAL MEMBUNGKUS BANTAL

TOWEL HOTEL HILTON

DROPSHIPPER VS RESELLER?

TIPS PENJAGAAN BANTAL

BAGAIMANA BERNIAGA TANPA MODAL?

BANTAL DAG JENIS HCLASS

KUTU BANTAL