BEGAE SEOMYU BANTAL VERSI KOREA


BEGAE SEOMYU atau nama orang putih  dia Fiber Pillow. Koleksi terbaru dari DAGHOME yang  berinspirasikan citarasa Korea. 

Ini bukan bantal hotel. Bukan speksifikasi yang hotel tetapkan. Sebab tu di kategori kan Bagae Seomyu ni bawah DAGHOME (for Home Collection).

Kita tak pukul sama rata semua bantal hotel walaupun major bisnes kita berasaskan barangan Hotel. 

Jujur uoll..jujur!

Ok, kita dah ada beberapa koleksi lagi bawah DAGHOME antaranya tuala warna-warni (bukan spec hotel sebab dah berwarna..hotel collection color putih je), tilam lipat, bantal peluk, bantal begae seomyu ni, dan bulan depan DAGHOME akan keluar dengan bedding set warna warni pulak. Haa..suka tak suka tak?

Itu cerita DAGHOME.

Berbalik kepada Begae Seomyu kita ni, baru 2 3hari lepas CEO annouce mengenai bantal ni. 
Yang menariknya..maksud “Virgin Korean Fiber” tu adalah material fiber yang digunakan untuk bantal ini adalah fiber yang asas/asal untuk dibuat bantal. Tiada campuran  atau lebihan fiber2 lain. 
Biasa buatan bantal ni, fiber tu adalah jenis yang diubahsuai dari fiber untuk buat pakaian. 
Jadi, untuk Begae Seomyu ni, fibernya memang di buat khas untuk bantal sahaja. Virgin kan? πŸ˜„

Dan bertambah menarik lagi, harga pengenalan untuk bantal ni sangat la mampu milik. RM37/pc je uoll. 
Dan akak suggest sangat2 untuk awak cuba bantal ni pada harga pengenalan. Sebab ini baru first batch untuk test market. Masuk second batch nanti, kita akan upgrade dari segala segi dan masa tu awak jangan melopong tengok dah takde harga pengenalan..😌 Oke sebelum akak lupa..bantal ni bercirikan padat, tinggi, gebu dan lambat kempis. Hampir sama macam PhD tapi masih ada perbezaan yang tidak ketara.

Untuk first batch ni limited sangat kita keluarkan, 800biji sahaja. Habis yang ni..kita tunggu next stok sebulan dari sekarang..🀭😁 Nak tak? Roger akak sekarang ☺️ www.wasap.my/60126018575/begaeseomyu

#dasabdulglobal #bantaldasabdul #daghome #begaeseomyu #bantalkorea #kaksera #kajang #bangi #semenyih #homecollection #korea #malaysia #madeinmalaysia #fiberpillow


Comments

Popular posts from this blog

TUTORIAL MEMBUNGKUS BANTAL

TOWEL HOTEL HILTON

DROPSHIPPER VS RESELLER?

TIPS PENJAGAAN BANTAL

BAGAIMANA BERNIAGA TANPA MODAL?

BANTAL DAG JENIS HCLASS

KUTU BANTAL